Thursday, December 10, 2009

jack of what??

yael naim: lonely

Me: Stacey should I buy?

Stacey: Don't know la aisyah. Do you really need ke?

Me: Urm. Ntah la. Minat memang ada. But..ish..I takut jadi macam my keyboard. Minat, but now malas. Dahla I've told myself nak practice my drawing this year. Tu pun tak lagi. I want to do sooo many things but semua hampeh!

Stacey: Jack of all trades, master of none

Me: Huh? Apa tu?

Stacey: Someone who's good in so many things but master in none


Huff! Terasa. Aisyah not sure about the 'good' part, tapi trying to do soo many things and master in none adalah sangat betul betul betul.


Aisyah's mumble: tutup mata, dance to the song :)

2 comments:

  1. salam~
    orang pn slalu fikir,nape tak master in one thing?..ade one thing that you can b proud of..
    tapi xpe, result tu penting, tapi proses pn penting jgk.. asalkan kita berusaha, xde ape yg kita xboleh buat. :)
    semangat aisyah! (^0^)/
    i know once u set your mind to it,mesti aisyah boleh dapat! fighting!

    ReplyDelete

we nag we gag