Tuesday, May 25, 2010

Mr Semat

zee avi :darling it ain't easy

Semalam after pergi clinical practice Dr Gagat (updates will be soon!), pergi dinner kat Phuket dengan Alya, Ifa, Yun dan Hanafiah.

Borak punya borak, Hanafiah kasi statement yang perghhh terkaget sebentar diri.

"Aku rasa ironic baca blog kamu. Kata tak mahu blog, tapi panjang jea tulis post" (lebih kurang macam ni la dia cakap. kan kan Hanafiah?)

Untuk Mr Semat:

Nasib baik aku rasa ko comel sekarang dengan gaya rambut baru ala-ala orang Jepun tu. (Walaupun ko selalu buat bodoh jea bila aku bagitau ko. Cis, saja ja)

Dan fortunately kerana kecomelan itu (wah aku puji Hanafiah niii!!) aku tak sempat nak terasa, tarik muka dengan ko. Kerana percayalah, aku ni sensitip orangnya. Ish ish ish.

So, I hereby say,

I'm back people!!!

Ngeh ngeh ngehhh

Cheers!

ps: dearest readers, Hanafiah is NOT the reason I'm going to blog again. Jay CHou is. *senyum sipu-sipu*

6 comments:

  1. apakah.. ni palsu belaka.. hhihihi.. aku x ckp mcm tu pun.. no harm intended la.. buat2 lawak ja tu.. ^^

    ReplyDelete
  2. alaa aisyah. below my expectation. aku ingat kau nak tulis yg pasal kes ECG siang tadi tu. hihihi'

    ReplyDelete
  3. mr semat: amboi, cepat jugak kamu comment! yerla ko ckp camtu! takpa, no harm taken also. :P

    sudien: hahaha. takpa la. sbb hanafiah yg sengal tu ada betul gak apa dia ckp. ouch sebentar masa tu. a slap of reality gitu! ewaaah

    ReplyDelete
  4. aisyah adakah ini gosip terbaru sepanjang iz kat JIH ??? cet tak sempat tanya update masa datang td.. hehe
    *sambil garu kepala*

    ReplyDelete
  5. dinner ng iffa,yon,hanafiah je...sdeynye di lupekn..huuuu~~

    ReplyDelete
  6. alyaaaaaaaa!! sorrry!!!

    *buat muka comel macam puss in boots*

    ReplyDelete

we nag we gag